понедељак, 25. мај 2009.


PRIRUČNIK ZA FACEBOOK

na slici: predsednik države facebook Mark Cukerberg

Upotrebna vrednost Facebook-a

Kome je problem da svojim dragim, a možda ne preterano fokusiranim na posao prijateljima, kolegama i poslovnim partnerima objasni da mu omiljeni kancelarijski sport koji se sastoji od prosleđivanja manje i više zabavne pošte (ukusi su različiti i rizik je velik) u stvari zatrpava inboks, i da mnogo toga ne stiže čak ni da pogleda (pristojnost nalaže da se automatsko brisanje zabavnih mejlova prećuti), postoji rešenje. Besplatno i bezbolno.

Neka ih pozove na omiljeno sastajalište za traćenje vremena – FaceBook.

Kako se učlaniti?

Učlanjenje je besplatno, kao i 99,9 odsto stvarčica koje se tamo nude, naravno - izuzimajući ciljano reklamiranje.
Zanimljivo kod FaceBook-a je da od početka nije pretendovao da se predstavi kao poslovan sajt sa uobičajenim „skrivenim vremenskim troškovima“. Naprotiv – jedan od poziva koji možete da pošaljete automatski (klikom miša) je „hajde da zajedno gubimo vreme“.
Neko osnovno znanje engleskog i snalaženje u uobičajenim programima je u principu dovoljno za dobru zabavu. I više od toga: pošto se svi vaši šefovi, kolege, prijatelji partneri jednom priključe FaceBook-u, drugačije ćete gledati na stvari: ne bi trebalo da je mnogo teško zatražiti slobodan dan ili novac od nekoga ko je pre pola sata razmenjivao pande, poljupce, izmišljene narkotike i virtuelne tekile, zar ne?

Šta dalje...?

Ukratko, ko se priključi ne bi trebalo da očekuje smesta neke velike događaje.
Nakon što popunite polja u profilu, očekuje se da postavite svoju sliku koja će biti stavljena na uvid i onma koji nisu na FaceBooku.
Svi ostali podaci za ne-članove ove društvene mreže biće nedostupni.

Kod slike treba izbegavati one sa mobilnih telefona ako su u lošoj rezoluciji; takođe, izbegavajte kliše – naočare za sunce, „samoslikanje“ i slikanje u grupi – postoji mogućnost da sve vaše ludorije podelite u posebnom foto-albumu na FB, i to je poželjno, ali neka na slici u profilu budete baš vi.
Ovo je višestruko korisno, kako prilikom pretrage od strane ljudi koje poznajete, tako i onih koje ne poznajete: FB nije dejting platforma, ali jeste neformalna mreža, i može da se desi da prilikom glasanja za najpoželjniju osobu zbog loše slike dobijete malo glasova. A to nije prijatno.

Čemu sve to :)

Nakon što ste se registrovali i ostavili podatke, pristupite rešavanju testova. Jeste da se Tickle ovoga prvi setio, ali na FB testovi (i rezultati ) prevazilaze očekivanja – šta biste bili kada biste bili manga lik iz crtanog, ko je vaš VIP dečko, kakve likove privlačite, koju pesmu bi trebalo da pevate kad se napijete, koja zemlja i koji grad su u stvari za vas, pa do toga koji ste lik u "Bekstvu iz zatvora",  ili koja ste Nindža kornjača...
Pored zabave na FB ima još samo – zabave! I sve pametnijeg oglašavanja: umesto klasičnih banera ovde se formiraju grupe istomišljenika nezavisno od pola, rase, i meridijana koje su idealne za marketing i istraživanja kasnije primenljiva u realnom životu. Uz to, kao jedan vid druženja moguće je poslati sve najpoznatije svetske brendove. Ukratko, svako ko drži do sebe pojavio se na FB, ili u vidu plemena istomišljenika.

I još jedna stvar...možete imati samo 5000 prijatelja...dakle, nekog se morate odreći...




Нема коментара: