среда, 10. јун 2009.


Facebook vas povezuje s drugim ljudima i olakšava razmenu informacija.

Besplatno je i svako se može priključiti...

Upravo tim rečima Vas dočekuje vesela Facebook komuna, mešavina svega i svakog! Nadam se da sam uspeo u prethodnim postovima da objasnim šta je i kako je nastao ovaj fenomen, kako se raširio i u kom pravcu ide dalje...i gde će završiti vaše fotografije! Za kraj postavljam mini anketu koju sam sproveo tako što sam izašao ispred  zgrade u kojoj živim i prvih deset prolaznika pitao sledeće:

01. Koliko imate godina i kako se zovete?

02.Da li koristite Facebook?

03.Da li mislite da krši prava o privatnosti?

04.Da li bite voleli da se ukine?

Četiri kratka pitanja koja zahtevaju kratke odgovore...neverovatno je da su svih desetoro ljudi koje sam zaustavio vrlo rado odgovarali...i evo kako je to sve ispalo:

01. Kristijan, 25 god.; ne koristim; svejedno mi je; svejedno mi je...smeh i odlazi :)

02. Jelena, 22 god.; koristim; ne znam šta to znači; ni slučajno!

03. Miroslav, 35 god.; koristim, mislim da nije tu sve kako treba baš;ne bih voleo da se ukine.

04. Danijel, 29 god.; koristim, ne mislim da je tako; možda ne bi bilo loše.

05. Mirjana, 39 god.; ćerka mi je napravila profil; moguće; zašto bi to uradili? :(

06. Nataša 23 god.; naravno; pazim kakve slike stavljam; ne bih volela.

07. Milan 19 god.; aham; da, definitivno krši; svejedno mi je, pojaviće se nešto drugo već.

08. Đole 24 god.; ne koristim; ne mislim; što bi ukinuli, moraju ljudi na nešto da se "lože".

09. Neđo 32 god.; imam profil, ali nemam vremana; ne mislim; svejedno mi je.

10. Dijana 17 god.; Bože, pa naravno!; ne znam; nema veze, imam MySpace.

Poslednjeg ispitanika sam pitao još neka pitanja poput: koliko dugo ima profil i da li je pitala roditelje za saglasnost da li sme? Odgovorila mi je na prvo da ima profil duže od godinu dana i onda je počela sa gromoglasnim smehom...i na kraju rekla: "A šta njih briga, pa nisam dete!". Čekaj, pa zar tamo ne piše da deca od 13 do 18 moraju pitati roditelje?! Ma...koga briga uostalom...

Eto, toliko od prava i uslova korišćenja...ima raznih ljudi, od dece do roditelja te dece!

I sad ZAKLJUČAK:

Pakujte kofere, selimo se... DESTINATION: FACEBOOK!!!

1 коментар:

TikkY је рекао...

kao i uvek kolega DCH zanimljiv :) :P
bash me je nasmejao taj tvoj zakljuchak... koliko je smesno - toliko je i tuzno to sve (e sad, vecito pitanje "da li??") :)

ma, ziveo ti fejZbuche!!!