среда, 10. јун 2009.


Fotografija na FACEBOOK-u...

Kao pripadnik jedne od poslednjih generacija koja svoje porodične fotografije ima u papirnatoj formi, mogu vam reći da sam ponosan! To su albumi sa fotografijama koje su nastajale u raznim momentima naših porodičnih okupljanja, proslava i svih ostalih srećnih događaja. Najviše od svega me čini srećnim što se ti albumi nalaze u ormaru spavaće sobe moje majke, i mogu ihvideti jedino oni kojima ja želim da ih pokažem! A u tome i jeste suština...to su moje slike, moje vlasništvo i ja ću ih deliti sa onima koji su mi zaista bliski. Napredak tehnologije je neizbežan, kao i digitalizacija svega, ali da li neko zaista želi da se fotografije na kojima se nalazite u nekoj čudnoj pozi, sa jezikom van usta ili u bilo kakvoj kopromitujućoj situaciji nadju na mreži koju koristi 200 miliona ljudi? I da to bude vlasništvo neke firme koja je celu zavrzlamu i izmislila... Neko će sada reći: "Ja takve slike ne kačim na face!", ali to ne morate biti lično VI! Bilo ko može dodati vašu fotografiju...a čak i kada ga zamolite da je obriše, ta slika zauvek ostaje na nekom od facebook servera! Zato savetujem da se pripazite kad vidite da blic seva oko vas...možda već istog momenta zaglavite on-line! Ne kažem da bi se trebalo plašiti, ali to je neverovatno kršenje privatnosti, zar ne? Nekada je fotoaparat služio da se zabeleže lepe stvari, zanimljivi momenti i razni srećni ali i nesrećni trenutci...porodična fotografija je ponosno stajala na zidu dnevne sobe, a sad visi na digitalnom "zidu", takozvanom wall-u vašeg profila.

Нема коментара: